tirsdag 1. november 2011

GLEDENS DAG

Idag er det tirsdag. Dagen jeg har tenkt å kalle gledens dag fra og med nå. Det at det er gledens dag idag vil si flere ting, men det beste blant alle tingene er at Baker Brun her på Løkka selger glutenfrie, ferske, digge brødvarer idag. Så jeg og min nye glutenbuddy, Ida, stakk en tur ned dit og kjøpte oss litt deilig brød. Ellers slutta jeg tidlig på skolen idag, har akkurat vært på spilletime, OG! Jeg skal si deg noe kult. Denne jenta:

























Bukse Levis // Sko fra Zuzanna G // Skjorte & genser vintage // Ring H&M // Jakke fra Just Female


HUN har mest sansynlig fått seg jobb!! Skal ikke si hvor før jeg er sikker på at jeg har fått den. Må jo være litt mystisk, men nå skal jeg jobbe på dette smukke stedet neste onsdag, og om jeg får fler arbeidsdager etter det er det bankers! Penger i kæssa.

Ellers er dette dagens innkjøp:

























Fra Zuzanna G, selvfølgelig


Da stikker jeg å lager meg havregrøt til middag, mekker lekser og irriterer meg over at det er så sykt rotete her. Om du vil, er det virkelig bare å komme hit å vaske altså! Feel free! Vær frimodig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar