mandag 21. november 2011

VEL OVERSTÅTT

Ja, vel overstått konsert med min søster Johanne på Nøtterøy til meg! Det var kos og skikkelig lærerikt å jobbe med henne faktisk. Er veldig glad i gravide, vakre søs.


Loka publikum

Men, med én ting overstått, er det likevel utrolig mye mer som kommer. Kvartett, kvintett, orkester, tentamener, innleveringer, prøver, fremføringer, jobb.... Uka som har vært var helt syk i hodet, men uka som kommer er enda mer syk i hodet, og uka etter det igjen er helt vill. Jeg tror ærlig talt ikke jeg har gledet meg så mye til jul før, som jeg gjør nå. En ferie om ikke lenge, vil jeg påstå er virkelig vel fortjent! :)

Gleder meg til å slappe av, henge med venner, få tid til å dra ut, kose meg på jobb, shoppe, være med familie, være litt i Tønsberg, legge vekk skole helt, sove lenge.. ÅH! Det blir så deilig!

Men for nå er det bare å holde ut og jobbe hardt! Lykke til til meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar