onsdag 16. november 2011

UBEKVEM (?)

Heey! Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe. Er flink bloggjente merker jeg! Men masse har skjedd siden sist, da hvertfall. Jeg starter med klaginga, så er vi ferdig med den.

Jeg merker jeg kan klage på denne dystre, mørke, kjipe årstiden til døde og enda lenger enn det.. Det er så nitrist at det er isende kaldt ute, men likevel ikke noe snø. Spesielt når man sykler seg vill på vei hjem fra Majorstua. Sykt kleint og sykt kaldt. Heh, ble så kald at jeg måtte pakke meg inn i vinterjakke og dyne da jeg kom hjem, og var likevel ikke bekvem. Haha, teit ord.





















I tillegg blir det jo bekmørkt allerede klokka 16.30! Da får jeg jo bare lyst til å sove.. Så jeg gleder meg til JULEFERIE. Og julebrus og adventskalender og sånt. Og glutenfrie pepperkaker.

Men jeg koser meg masse også da:


ENOVA-camp med entrepenørskapen. Vi fant på en GENIAL ide, som vi har bestemt oss for å ta patent på. Oppgaven gikk ut på å finne løsninger til strøm for å gjøre verden mer miljøvennlig, kort fortalt.



Wæææ. Ny mobil i stua, som nå FUNGERER!




Se hva jeg så på vei til skolen idag






OG i tillegg til dette hadde jeg en skikkelig fin lørdagskveld med fine venner hos Jenny, og jeg har hatt og har det fortsatt veldig gøy med å spille med min søster! Det er konsert på søndag på Nøtterøy!! Wee. Også går det fintfint med kvartetten, og mamma var på besøk i helga og fiksa på kjøkkenet mitt! Jippi!

Og sist, men ikke minst, jeg har fått jobb. Mitt lille, nye ekstrahjem har blitt den skjønne butikken ZUZANNA G! Sjefen min er veldig herlig, og butikken er verdens fineste, så jeg tror jeg har gode muligheter til å trives. Er litt spent da.. Tenk om jeg mister jobben fordi jeg har for mye å gjøre. Åh. Æh.
Men SE da! Hihihi. Elsker det.



Bildene er tatt fra www.zuzannag.blogg.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar