tirsdag 8. november 2011

HELGHELGHELG

Heihei! Long time no see, eller hur? Det mener hvertfall Ida og Åsne.
Jeg har nemlig hatt veldig mye å gjøre denne helga:






















Get Focused 2011!!

Meeen, nå er jeg fint inne i en ny uke og på vei mot en ny helg, så jeg får vel skrive litt. Helga har vært meget fin, men den ble brått avslutta da jeg hadde matteprøve på mandag. Sondre kom heldigvis for å hjelpe hjelpesløse meg:





















Prøva gikk merkelig nok ikke så bra, men heldigvis teller den ikke noe særlig.. Ellers hadde jeg en fin mandag med øvelser som avslutta med tidenes kveldsmat hos min kjære søster. Ubeskrivelig, uglemmelig.

På skolen idag gjorde jeg og noen sosiologivenner dette:






















Og senere gikk jeg langt, og lengre enn langt for å hente denne:





















Men så fant jeg fort ut at jeg ikke hadde et lite nok simkort (hørt noe så dumt?), så nå må jeg vente en del dager, før jeg får bruke den. Senere dro jeg på øvelse, og nå er jeg hjemme og har akkurat spist middag. Det ble brent rundstykke med ost og skinke. Er visst bra for sangstemmen, i følge Åsne, og siden jeg satser på sang som karriære, passer jo det meg meget fint.





















Nå skal det øves biologi, før jeg skal sove skikkelig godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar