onsdag 2. november 2011

BIKE

Jeg bor jo aleine i leilighet, ikke sant. Så må det ryddes, ikke sant.. Men det orker jeg ikke. SYND. Jeg mener, hvis du er keen, gjerne kom og rydd. Ellers er jeg bare sliten etter masse øvelser og mye skole, så jeg tror jeg bare slenger på et fint bilde.

























Denne maskina er min sykkel. Jeg kan virkelig anbefale å bruke sykkel om du har, om den ser litt bedre ut enn min selvsagt (den forrige ble stjålet, også er denne magisk, lover). Spesielt i Oslo. Det har vært alt for mange voldtekter her i det siste, og bare sånn om du ikke har tenkt på det før, er det faktisk veldig mye vanskeligere å få tak i en person som sykler enn en som går.. Jeg er ikke redd når jeg kjører rundt på denne turboen hvertfall! Føler meg som sjefen i gata.

1 kommentar: