fredag 25. november 2011

JEG DØR

Jepp, der sa jeg det! I dette øyeblikk er jeg dødende, og jeg er sikker på jeg en dag kommer til å tenke på denne dagen og si til meg selv "Tenk at jeg overlevde!!". For jeg veit jeg overlever, men dø-følelsen er veldig tilstedeværende likevel. Tro meg. Biologi er ikke sunt for min hjerne, og jeg skjønner ikke hvorfor i huleste jeg valgte det tullete faget. Jeg har nemlig tentamen (ja serr OMG!!) i biologi i morgen. Eller skal jeg si idag. Klokka er søren meg halv 5. Jeg skal opp om 2,5 timer. HAHA


Dette er min biologivenn. Sjekk da! Han vil drepe meg!

I tillegg tryna jeg på sykkel to ganger på onsdag på vei hjem fra Barratt Due. Det var veldig nedverdigende, og jeg prøvde å skjule det, men det er umåtelig vanskelig med en skranglete sykkel, et instrument på ryggen og lav smerteterskel....




Nå løp det en mann i trappene! Jeg døør. Fakta på lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar