mandag 31. oktober 2011

ONE WORD: HØST

Hatt en fin dag på skolen da, men jeg kan innrømme at det å handle mat etter skolen er en ren treningsøkt. Fikk nesten senebetennelse i armene, vett. Forresten er det ikke særlig billig på Bunnpris..

















Ellers har jeg funnet ut at jeg har høstdepresjoner, og har for det meste sittet i sofaen slik i hele dag og ergret meg over min ettervekst og lekt halloween med meg selv:


Neida, har ikke det. Men jeg har sitti mye i sofaen, det er det ikke noe å kimse av.. Har klart å lage meg en form for middag satt sammen av glutenfri pasta, laks og masse grønnsaker i det minste. Fant fort ut at pasta og fisk ikke er noen god kombinasjon.. Men det andre var digg da. Ellers har jeg faktisk klart å øve en del på min lille bratsj. Eller faktisk er den ikke min, jeg låner den. Enda en deprimerende faktor. Snart blir det slik inni hjernen min:

























Er jo litt fint da, så det går sikkert bra.
Har forresten en greie for tiden. En skikkelig irriterende greie. Jeg klarer nemlig ikke å gjøre ting jeg burde, og sitter for det meste bare i sofaen å spiser. Tips? Need it.

Jeg tror jeg burde sove.
God natti.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar