torsdag 3. november 2011

Du aner ikke hva jeg har oppnådd idag! Jeg er vilt sjokkert over meg selv, men først skal vi bokstavelig talt ta en titt på dagen min.

Dette er Ida og Åsne. Ida til venstre er singel, for de som er interessert.

Hed og Sondruls - de smarteste folka du kan finne. Vi har nemlig R1, som du sikkert skjønner.

Klasse 2B er en fin gjeng ass. Spesielt når vi driver med prosjekt.

Jeg har også vært på lang og bra øvelse idag med kvartten min (vet du ikke hva kvartett er? Stakkars deg: google it). MEN, til poenget: Jeg har rydda, støvsugd og vaska!! Nei, jeg fikk faktisk ikke besøk av en som rydda for meg, merkelig nok, men jeg fikk plutselig en tanke om at det kanskje var på tide å gjøre noe selv. Jeg kunne ikke gå barbeint rundt her fordi det var så skittent på gulvet, og kjøkkenet så ikke ut. Turte ikke ta bilde dessverre, men sånn her sitter jeg hvertfall nå og koser meg.


Snart er jeg til og med på vei i seng. Rart hvor glad man blir av at det ser fint ut..... Synd det blir rotete med en gang igjen. Er dere ikke stolte, mamma og pappa?

Merker jeg er stolt og storfornøyd i hvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar