tirsdag 13. desember 2011

TIDENES KALENDERGAVE

JEEY, jeg er tante nå!! LYKKERUS! SOM jeg gleder meg til å skjemme bort den lille dolla til tusen og gi henne masse kult! HUN kommer til å elske meg! Wey, ny bestevenn.



Ellers har jeg kost meg i det siste:

Mira (høyre) hadde bursdag og tok med seg kake på skolen! STEMNING 07


Fyra opp til julebord med elevbedriften DUX. Tuva (venstre) er god til å pose, hun er modell seh.


Hadde noen helt sinnsykt effektive øvelser med kvartetten i helga.


Otters drar damer med pianospillinga. Serr, faktisk selveste bursdagsbarnet Felicia.


Mario skaper også STEMNING 07. 

Nå er jeg forresten på Nøtterøy. (Ikke si det til noen). Grunnen er enkelt og greit fordi jeg skal spille på en julekonsert i morgen: (facebook event)  KOM KOM! Kommer til å bli magisk... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar