torsdag 22. desember 2011

HEI

Etter stressende, men koselig julehandel, pakking i en fei, løping til bussen, miste bussen, vente i 45 minutter, komme meg på toget sittende ved siden av en gjeng drittunger er jeg.. HJEMME! Altså, i Vestfold, nesten Tønsberg, på Nøtterøy. Er så utrolig koselig å se folk igjen!

Litt sinnsykt kjipt at mobilen min ble stjålet på fredag bare. Min nye, vakre iPhone 4s ble på noen sekunder nappet ut av lomma mi på 11 trikken til Jernbanetorget. Hva skjer med Oslo? Så på bebisen min da.... Livet er bare ikke rettferdig.

Se så vakker. Ja, snakker om mobilen.

Så måtte leve noen dager uten mobil, som faktisk i og for seg var ganske deilig, og nå lever jeg med en sånn mobil alle hadde en gang i tida. Den første med fargeskjerm vetu. Den med lys på siden. Sykt kul.

Har nå bestilt ny iPhone da! Fikk alt på forsikringa, så jeg er faktisk litt lykkelig.

Ellers har jeg kjøpt masse julegaver, og har masse julegaver igjen å kjøpe, og vært med venner, spilt julekonserter, farget håret mørkebrunt.. You name it. Nå gleder jeg meg så inderlig til å bare slappe av og nyte livet. Seriøst... Du aner ikke hvor høyt jeg har savnet ferie. Se på forrige ferien liksom.. Digg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar