torsdag 1. desember 2011

TENTAMENS/HELVETTESUKE

Heh, på søndag begynte jeg å skrive et innlegg. Da hadde jeg en bad uke foran meg, og var derfor skikkelig bad i huet. Tentamen, tentamen, frisørtime, tentamen, tentamen. Det var ikke rart at jeg holdt på å dette av stolen av slitsomhet! Sikkert greit det innlegget aldri ble postet..

MEN, nå har jeg kommet meg over 3/5 tentamener, det er torsdag morgen og det vil si 1. desember, i tillegg til at kvartetten fikk 1. pris og 24 av 25 poeng (slags 2. plass) i konkurransen forrige helg! Jeg har det, vil jeg nå påstå, veldig fint! Det at det er 1.desember er grisegøy forresten. Jeg stod opp ekstra tidlig for å pakke opp første kalenderpakke i ro og mak og har satt på Bugge Wesseltofts julecd for real. ÅH, som jeg virkelig ekstremt gleder meg til juleferien!!! Shit mann.



I tillegg har det skjedd andre kule ting:

Jeg har farget og klippet håret (endelig!)

Hvad tycks..?

Jeg har hatt besøk av Sondre for å øve til entrepenørskapstentamen som jeg skal ha om 1,5 time


I forrige uke var jeg på faddertur, fikk besøk av Philip og spilte konkurranse







Snekker m.fl har begynt å mekke i leiligheten

Iik, gleder meg til det blir ferdig!


Julestemninga har slått inn i hula




 

Jeg sitter nå og drikker biola med brunt hår.
Bildet ble for dumt for hjemmesida. Sorry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar