fredag 23. desember 2011

JULJULJUL

Nå begynner jeg å få litt julestemning! Vaskingen er i full gang, julepynt lister seg frem, julemusikken spilles i bakgrunnen av støvsugerlyder og magen er fyllt opp av dritt. Hadde det nå bare vært snø ute.. Og hadde nå bare juleduken vært lagt på stuebordet.. Og hadde nå bare nisselua mi dukket opp.. Og hadde nå bare mammas karamellpudding begynt å lukte.. Og hadde nå bare pappa husket røkelsen i stua.. Gleder meg til 10 grader på Nøtterøy i morgen. Vurderer solkrem......

Jeg gleder meg veldig til i morgen da. Tross lite snø. Kan faktisk være ærlig å si at det ikke er på grunn av gavene, men på grunn av maten, og ikke minst hunden min i nisseuniform. Og ja, vi er ribbemennesker. Og grøtfolk.

Gleder meg også til klementinspising på høyt nivå. Seriøst høyere nivå enn det har vært ellers i jula. Jeg kan spise klementiner til jeg dør. Ikke egentlig fordi det er så digg. Det bare glir så lett ned.

Skulle gjerne lagt ut masse bilder av mamma som vasker på kjøkkenet, men 1. det er krenkende, og 2. har ikke kamera. Appropo kamera, jeg får helt ny iPhone 4S på forsikringa. Hehe, gøy

Da avslutter brunetta med å si: GOD JUL!
Det ser ut som jeg viser fingern, men jeg klarte ikke vise peace-tegn. Sorry, pekefingern hang seg opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar