mandag 5. desember 2011

LYKKELIG

Nei, jeg har ikke fått meg kjæreste... Men allikevel føler jeg meg bare helt lykkelig. Endelig er jeg ferdig med alle verdens tentamener, i tillegg til at leiligheten er fiksa på, og jeg har mye mer tid til ting jeg faktisk har lyst til å gjøre! Glede. Også kan jeg jo legge til at det er adventstid om du ikke visste det, og at jeg derfor hører på en skikkelig klein versjon av "Det lyser i stille grender" for øyeblikket.

Men, altså. Jeg er ferdig med tentamene. Skulle virkelig ønske det gikk bedre, men jeg overlevde, og er strålende fornøyd med det. Sånn litt hvertfall.


Holdt seg fint de her to.


I tillegg har leiligheten begynt å bli skikkelig fin! Gleder meg litt.. Har nemlig planlagt å lage et sånt kult før/etter - innlegg om leiligheten. Det kommer til å bli så kult at det blir nærmere grisekult, men jeg må bare vente litt. Må først få meg et stort bilde på veggen.. Og male bordet på kjøkkenet.. Og få på plass barkrakkene til kjøkkenet. Og kanskje skifte ut klokka... Og helst ... Ja, en del fler ting som må til.



Julestemning 2. søndag i advent er det ikke noe å si på hvertfall. Har faktisk sunget sang idag også. Ikke alene vel og merke. Det hadde vært kleint.




Og for å feire at jeg overlevde helvettestentamensuka, så gjorde jeg masse kos i helga:





Enda en ting som gjør meg lykkelig er det magiske tallet 13. Du skjønner, min søster, verdens feteste og vakreste søster, har termin den 13. desember! Tidenes beste julegave om jeg får si det selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar