tirsdag 6. desember 2011

ADVENT - FIN VENTETID

Det er fint ass. Det å se frem til ting, vente på fine ting mener jeg. Jeg merker jeg har utrolig mye bra å se frem til nå for tiden. Ikke minst å bli tante, men også å se alle de savnede vennene mine som hutrer hjemme i snart nedsnødde Tønsberg. Se på de a, er de ikke fine?

Det ble seriøst bare rot. Tror ikke jeg er helt rutta på IT, også klarte jeg ikke velge hvilke bilder jeg skulle vise dere, men bare ta en titt på facebookprofilen min. Du finner de der. Lager et innlegg om dem snart istedet. Men altså, lover, de er skikkelig fine. Er veldig glad i dem. Og deg.

MEN, nå har jeg skikkelig julestemning! Noe av det mest lykkeligste skjer i akkurat dette øyeblikk. Blir så lykkelig at jeg mest sansynlig tar meg en tur ut for å gå kort kveldstur snart. Ja, jeg veit det er seint. Også hører jeg på tidenes kleineste verson av "Det lyser i stille grender". Stemning i stua!





Ikke hvitt mel i posen - hvitt mel på bakken.

Tror forresten jeg trenger litt nye julesanger. Hører kun på julesanger, og har bare en veldig kort liste med sanger.. Begynner å gå litt lei. Allerede. Gjerne send julesanger på mail (heros@sf-nett.no) til meg. Den beste sangen får en premie.

Appropos mail, dette er dagens mail fra en fet dude:

"...å lese bloggen din idag!
Rett og slett grisenydelig, spør du meg.


Og din fete søster er jo skikkelig dobbeltfeit, spør du meg om det også. Men snart blir hun bare FET.
Men du er smellfet, - og du trenger aldri slanke deg!
Klem fra din tykke pappa"


Se da! Likanes type. Love you

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar