fredag 2. desember 2011

BURDE SOVE, BURDE ØVE

Har nemlig mattetentamen i morgen. Skal øve snart, men kom bare over noe veldig gøy. Det har seg nemlig slik at jeg hadde verdens teiteste blogg for ett år siden. Flaut at det er så kort siden. Likevel, heldigvis var det bare tull. Poenget er det da, at jeg kom over den bloggen akkurat i dette øyeblikk og der så jeg et helt latterlig morsomt innlegg som mine to kjære Ståle og Martin skrev midt på natta en filmkveld for lenge siden. Edit: da jeg leste det ordentlig var det grisekleint. Sorry for å meddele dette. Virkelig.


HAHA, må le. Unnskyld meg, men de ser veldig.. små ut? Love you

Stort savn merker jeg! Gleder meg veldig til å se igjen mange gode, gamle til jul. Hihi

Klikk på bildet om du vil se innlegget forresten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar