tirsdag 10. januar 2012

WHAT A LIFE

Skal ikke begynne å skrive på engelsk. Chill out. Er nok ikke famous nok riktig enda. He-he. Men bare vent. Har utnevnt meg selv til Foss' toppblogger. Blir bra.

Men nå tenkte jeg at det var på tide å fortelle litt om hva jeg har gjort i det siste, og at det er relevant å starte med å fortelle at jeg har brukt alt for mye penger. Skulle gjerne vist bilde av alle tingene, men det hadde jo vært egoistisk. Vil jo ikke at folk skal bli sjalu... (MAT) Ellers er det jo fantastic tirsdag idag, og det vil si FERSKE varer på det glutenfrie bakeriet, og at jeg slutter tidlig på skolen. Jeg er praktisk talt lykkelig, jeg da.



Ellers kan jeg anbefale alle å sette opp en to do-liste for hver dag. Selv om jeg veldig sjeldent oppnår det som står der, så ser det i det minste ut som jeg er flink pike.



Over til hva jeg har gjort i det siste:



Besøkte spontant disse typene på Hedmarkstoppen. Han her prøvde å herme etter meg:


KLEINT


Men på toget hjem fra Hamar satt jeg ved siden av tidenes smukkeste type. Tuller ikke, han var prikk lik Channing Tatum, bare brun. Så om du leser dette, kjekken.. Gjerne bare ta kontakt, ok? På forhånd takk.


Vurderer å satse på å bli paparazzi om du lurte.


Sondre kom hjem fra USA! Han ble plutselig for kul...


Mamma og pappa var på et lite visit. De vaska for meg. Følte meg chill. 


Lekser........


Og sist men absolutt ikke minst: JEG HAR BEGYNT Å TRENE! Har fått meg en sånn fresh vannflaske, så ble inspirert. Merker jeg gleder meg til å bli skikkelig fit og smukk til sommern. Heyeyeyye


(Har ikke glemt den årskavalkaden min forresten. Jeg bare utsetter ting som tar tid og er stress)

2 kommentarer:

  1. Elixia???? Hvordan har DU råd til det? Bare lurer i all min beskjedenhet. Og jeg liker at du tar bilde av fremmedmannsblod på toget, jeg trodde du synes slikt var flaut. For meg som bor i T-town er det helt normalt, men jeg trodde liksom at du var litt for kul nå som du har flyttet til Oslo. Yeyeyeye

    SvarSlett
  2. Ikke Elixia! Det er bare for folk som TROR de er rike. Jeg VET. Ikke sant. Så går for Sats som ligger rett nedi gata! Jejejejee. Har jo jobb, vett, også er det billig-kampanje. Hehe
    Og selvsagt var det flaut. Jeg tror nemlig han merka det.. Men alt for kjærleiken.

    SvarSlett