fredag 6. januar 2012

KÆR

Hatt Kær/Karro/KP/Karoline på besøk igår og idag! SERR, sykt kos. Alt for lenge mellom hver gang jeg ser den digge kjøkkenrypa..


She knows her place. Hehehehe. Neste gang blir det undertøysbilde.

Ellers har jeg brukt alt for mye penger de siste dagene, og egentlig ellers i livet. Pappa ba meg skrive opp alt jegbruker penger på i to uker. Er en øyenåpner for meg faktisk. Det svir i lommeboka. Får brannsår vett. Bankkortet brenner! Hehe, neida. Joda.

Ny ring. Kjøpte den igår.

Jeg har f.eks. brukt penger på mat, mat, mat og kaffe. Rart med det, jeg kan faktisk spise mat konstant. Så derfor må jeg ha mat. Kan også legge til at det har blitt mye solarium i det siste. Mat og solarium! Da blir man pen. Vil si at Brun og Blid er best. 

Hvis ikke du ser meg er jeg den bruneste. Til høyre.

Frede: ble 18 år igår forresten. Tenk på det a! Ser mer ut som han er fin og fire på dette bildet, men man skal ikke skue hunden på hårene. Eller ta boka for omslaget. Ellerno. Grattis. Smask. LU

Men da slenger jeg på en funfact om meg selv før jeg stikker til Nasj (Nationaltheatret) for å møte Jenny for så å fyke videre til Filadelfia.

Funfact: Jeg spiser eple med kniv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar