tirsdag 31. januar 2012

GOD NATT?!

OK, tenkte bare å meddele at jeg er skikkelig irritert over at kroppen min virkelig nekter å sove. Jeg har nå ligget i sengen i 3 timer uten å få noe som helst ut av det. Jeg var søren meg flink pike og la meg tidlig for en gangs skyld også! Neida, tulla, er alltid flink pike. I hvert fall, dette ligge-i-senga-greiene ble til slutt så alt for kjedelig at jeg bestemte meg for å finne på noe annet. Jeg er forøvrig også syk, ellerno. Her er resultatet:



Nå håper jeg alle blir skikkelig bekymra for lille meg som bor alene. Regner med dere begynner å leke med tanken at jeg har blitt uansvarlig og rebelsk og begynt å drive med suspekte ulovligheter. Uansett, se på meg da, kan ikke være bra. Den andre dåsa ved min høyre side er min beste budd Julie, om noen lurte. Kjæresten hennes fikk lappen idag.

Avslutter med å påpeke hvor tullete uttrykk "god natta" er. Enten sover man, og da husker man ikke noe av natta, eller så får man ikke sove, og da er det hvertfall ingen god natt. Her hadde jeg en god natt da:


Det er en veldig dyp bok. "Kurtby". Det ligger liksom i navnet.

Takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar