fredag 27. januar 2012

ÅRSKAVALKADE

Lenge siden sist, ja. Jeg er tydligvis ikke typen blogger som skriver tre ganger om dagen. Synd i grunn.



Jeg husker jeg sa noe om en årskavalkade for litt siden. Problemet er bare det at å finne frem masse bilder tar veldig lang tid. Det er uansett egentlig ikke så mye spennende som har skjedd for min del i 2011 heller. Bare vant en konkurranse med kvartetten, vært i Polen 3 ganger, vært på festival i sommer, flytta ut, begynt på skole i Oslo, vært på Kypros... Altså, hallo liksom. Hvor lenge skal dere holde ut..



Random bilder.


Tenkte heller å lage en ukeskavalkade siden jeg ikke har skrevet på så lenge. Kan starte med å si at jeg trodde jeg gledet meg veldig til snøen kom, men når jeg likevel ikke har tid til å stå i bakken hjelper det meg veldig lite. Snøen er fin, og norsk, men egentlig har den bare gjort meg syk, og får meg til å fryse selv med ovnen som kosebamse. JEG VIL HA SOMMER! Serr. Sol, varme, fri, venner, festival.......Uansett. I det siste har jeg hatt veldig mye å gjøre. Jeg har spilt mye, f.eks for kronprinsen:Jeg har trent mye:Jeg har hatt forskjellig besøk:


Jeg har rota, OG rydda:


Jeg har spilt Temple Run:Jeg har ikke fått noe post (HINT HINT):Og jeg har shoppa litt, og vært på masse kafebesøk.Skal faktisk på kafe nå om 39  minutter. Selv om jeg har feber og er syk vel og merke....Jeg tror sånn grovt sett at det var alt egentlig. Jaja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar