tirsdag 3. januar 2012

BACK IN TOWN

Hei igjen og godt nyttår! Her er klokka snart 08.00 og jeg skal snart vandre til skolen for første gang på en god stund nå. Ferien gikk alt for fort. Ferien var alt for kos.


Etter jeg chugga 3 glass med smoothie. Badass

Nå er jeg tilbake i Oslo da, og det er jo fint. Litt trist å dra fra Tønsberg, men fint å være i leiligheten! Gleder meg til å se igjen visse søte mennesker. Hehe. Det blir kos. Ellers skal jeg si at å få litt rutiner, spesielt når det gjelder å sove, kunne kroppen min virkelig trengt... Selv om det har vært ferie kan jeg faktisk ikke påstå at søvn er noe jeg har fått veldig mye av.


MEN jeg har storkost meg likevel i jula, og faktisk ellers i 2011 (sånn jevnt over), og jeg gleder meg til dette nye året med enda mer storkosing! Jeg satser på tidenes år med mer snø, oppturer, nedturer, spenning, kjedsomhet, artigheter, bursdag, sommer og sol, vinter, kjærlighet, vennskap.. Time to make history, baby.



Neste innlegg skal jeg beskrive litt av mitt år som har gått. Og nei, sorry, jeg kjører ikke VOE-stil med å forklare hver eneste lille happening med bilder og alt det der. Jeg tror det kan bli et spennende innlegg. Hehehe

GODT NYTTÅR!


Peent Andy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar