søndag 30. oktober 2011

BLOGGLIV?

Heey!

Heh, jeg har nå skaffet meg blogg. Er kleint, men jeg vil påstå at jeg har en nokså god grunn. Grunnen er nemlig enkelt og greit for at de hjemme i Tønsberg og på Nøtterøy og ellers gode venner skal kunne se hvordan lille jeg har det her i min søte 36 kvm-leilighet på "skumle" Grünerløkka.

Jeg kommer til å skrive om livet som utflytter, 17 åring, videregående skole elev, glutenallergiker, fiolinist (eller bratsjist da, men ingen vet hva det er), singel, og moteglad og ellers pengeproblemer og andre irritasjoner. Jeg kan jo starte med å irritere meg over at jeg ikke har noe bra kamera, og at bildene vil foreløpig ikke være av noen god kvalitet...





















SKÅL!

2 kommentarer:

  1. Du er så skjønn Heddi !! <3 Gleder meg til å lese litt om hva du driver med der oppe ;P kjempe glad i deg vakra!! :D

    SvarSlett
  2. FERSKPRESSET APPELSINJUICE <3 <3 <3


    og hedvig da.. <3

    SvarSlett