onsdag 17. oktober 2012

MIDDAG (og særemne)

Heihei, jeg har endelig spist digge-middag med Celina for første gang på en god stund. Tenkte det burde dokumenteres. Vi er nemlig gode og mette.



Ellers har vi særemne-uke på skolen for tiden. Det er ganske deilig med fri fra skolen merker jeg.. Burde vært mer av det. Jeg har min fremføring på fredag, og gleder meg til å bli ferdig, for så å dra på konsert med familien min. Pappa mente dirigenten for orkesteret på konserten har tøff rumpe. Jeg velger heller å kalle den smukk.



Jeg har likevel, dessverre for dere, ikke tenkt til å legge ut noe bilde av middagen. Den har jeg nemlig allerede spist opp. Kan legge ut et bilde av en halvspist tomat istedet, men dropper det også.



Hvis noen har noe fornuftig å si om boka "Rubato" av Lars Amund Vaage (jeg har ikke lest hele, den er på nynorsk), blir jeg ikke annet enn fornøyd og tilfreds. Sånn forresten. Hvis jeg blir nok tilfreds kan det til og med hende at jeg belønner personen med noe kult.







Fremtidsplanen min er ellers å sove. Peace and love. God bless.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar