mandag 24. september 2012

WISH

Nå sitter jeg sminkefri på Edvards Kafé med den andre deilige, selvlagde kaffe latten idag, norskboka, min nye acne-genser og dent oi. "OI, hun skulker", tenker du sikkert. Men neida, jeg er fortsatt flink pike, pappa. Idag er det nemlig entreprenørskapsdag på skolen, og jeg har en spillejobb i operaen snart, så da var det ik..... herlighet, uinteressant.



Uansett, jeg tenkte det var på tide med en oppdatering om livet mitt. Siden det er så interessant, mener jeg.



Men så fant jeg fort ut at jeg ikke gidder, siden jeg har gjort så sinnsykt mye kult.






Så jeg tenkte heller å komme med dagens visdomsord.

"When you wish upon a star
Makes no difference who y...."
HAHA, hold kjeft.



1 kommentar:

  1. Som vanlig stikker det dypt det du har å si. Kjente spesielt bilde av mannen med lampa traff meg

    SvarSlett