tirsdag 12. juni 2012

FERIE

Livet mitt er meget snart komplett. Med "komplett" mener jeg rett og slett ferie. Hehehe. Jeg ler da, for idag ble folk trukket opp til muntlig eksamen. Jeg mener, jeg lovte jo at jeg skulle le kjempehøyt og ha det skikkelig gøy når dette skjedde, så akkurat nå har jeg det derfor helt EKSTREMT gøy.


Ellers overnatta Mira hos meg til idag. Vi så på skrekkfilm (11.11.11). Jeg døde faktisk, men nå lever jeg igjen. Hun koste seg.



Jeg har også vært en del med venner. 



Også har jeg blitt forkjøla, men da jeg fikk neglakk av Snit ble jeg insiprert likevel.

Jeg måtte holde pusten sykt lenge for å ta bildet. Håper du setter pris på at jeg leker med livet.

Uansett, tilbake til overskriften. I mitt hode er det nemlig ferie nå. Selv om den på papiret egentlig ikke begynner før 22. juni for de fleste, har dette umåtelig liten betydning for meg. For det første er skolen virkelig ubrukelig i disse dager, og for det andre drar jeg likevel til Roma på morgenen 21. juni, så da er det ikke noe vits. Makes totally sense. Men serr, skal til Roma.



Planene mine for sommeren er ellers ekstreme da. Både i mengde, men også målt på gøy-skalaen min. Roma, VALDRES (OMG høydepunkt, skal få meg nye venner), Skjærgårds, kjøretur (?), USA, Hvaler, venner, is, varme (?)......... Håper det blir varmt, ellers må jeg drepe noe.

5 kommentarer:

  1. Artig å lese bloggene dine hver gang, kjære datra mi. Glairæ. Klem fra pappa

    SvarSlett
  2. Men hva er "insiprert" for noe? Ærta.

    SvarSlett
  3. hehe..mye som man har lyst på som barn,tenk hvis å hvordan det er å ha et ben i gips&humpe rundt på krykker.
    Da er du den mest poppe i klassen, :)alle vil prøve,å du får hjelp til ALT. :)
    Men trenger man være barn?
    jeg brakk benet for noen år siden,å syntes det var pinelig flaut å svinge meg avgåre mellom krykkene.
    Kanskje fordi jeg syntes det samme som deg,men fremdeles liksom.
    Har såå lyst til å varte opp ei voksen jente med gips&krykker..

    SvarSlett
    Svar
    1. Du burde være stolt av deg selv som klarte å gå på krykker. Jeg er misunnelig

      Slett
    2. en liten ting som gjør tiden på krykker mye lettere er å ha stive armer!
      ikke hopp over,men sving deg imellom!
      Finn frem krykkene ifra skapet å prøv,da krykker du fortere enn å gå. :)
      Have fun.

      Slett