onsdag 29. februar 2012

KLÆR, MUSIKK OG TE = KJÆRLIGHET

Jeg øver bratsj og er nerd altså. Er flink pike liksom, men flinke piker trenger også pause fra flink-pike-livet. Ellers blir man litt gal i hodet sitt. Eller bare veldig gal. Uansett, jeg satte derfor på en herlig sang på høytalerne mens jeg tok meg en kopp te og nøt livet.

Hehehehehe!! Tulla da. Slapp av

Hørte heller på det her, om jeg tør være helt ærlig:
Det er syre! Det er smukk musikk liksom. Han er dansk. Rart med det.

Jeg har en sånn greie for tiden da. Tenkte du ville vite om den greia. Det kalles faste. Jeg skal ikke spise noen ting, bortsett fra på søndager:


Tulla da. Slapp av. Greia mi går rett og slett ut på å spare penger, og å ikke småspise. Hittil har jeg klart å gå 2 dager uten å bruke en eneste krone, og uten å småspise! Jeg er overlykkelig og i ekstase. Neida. Joda. Du skjønner, å kjøpe kaffe på Løkka er like lett og like fristende som det er å ... bade i Australia? Ei, klarer ikke å sammenlikne det med noe saklig akkurat nå, men uansett: det er sykt fristende. Og for meg er det å småspise en avhengighet. En grunn til at jeg elsker druer og nøtter. Så jeg går nå rundt og er fysen og drikker te hele tiden, og må derfor ty til andre ting..


Serr, nå skal Hed spare penger, og bli flink (ikke det at jeg ikke allerede er flink pike)!

Jeg så akkurat på overskriften min igjen, jeg, og lot merke til at jeg skrev klær.. For jeg fikk jo noen kjoler i posten for litt siden, og i den anledning spurte Oda i klassen meg om jeg kunne legge ut bilder. Uansett hvor kleint det er med outfits, så sa jeg ja. Shit happens.

                                               

                                               

Burde vel egentlig få en belønning for bra bilder og super posering. Er latterlig god på høye heler.

Nattakysssss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar